سردار غیب‌پرور:

انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگ و تاریخی است/ عملیات کربلای ۵ سرنوشت‌ساز بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در پناه دین خدا به دست آمد، گفت: انقلاب ما یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که شاخص‌های آن بسیار بالاتر از دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیا است.
کد خبر: ۳۲۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 08January 2019

انقلاب اسلامی ایران در پناه دین خدا به دست آمد/ کربلای 5 سرنوشت ساز بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در «دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس» اظهار داشت: این همایش که برای دومین بار برگزار می‌شود کار بسیار مبارکی است که توسط سردار حق طلب آغاز شده است.

وی افزود: امیدوارم این همایش دو روزه برگزار می‌شود، خروجی و نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه یادآور شد: امشب سالگرد عملیات کربلای ۵ است، در سال ۶۵ یک رخدادی آغاز شد که باعث عزت و شرف ایران اسلامی تا روز قیامت شد.

عملیات کربلای ۵ سرنوشت ساز بود

وی ادامه داد: عملیات کربلای ۵ دو هفته بعد از عملیات کربلا ۴ آغاز شد، در این برهه از زمان صحبت کردن در مورد عملیات کربلا ۴ مشکلی را از جامعه حل نخواهد کرد؛ اما این عملیات در روند انقلاب اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز بود.

سردار غیب‌پرور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات کربلا ۵ گفت: در این عملیات کار بزرگی رخ داد، به یاد دارم که تا نزدیکی‌های صبح نشانه‌هایی از پیروزی دیده نمی‌شد؛ اما با یاری خداوند ما پیروز شدیم.

سردار غیب پرور ادامه داد: در شب عملیات، بچه‌های رزمنده را فراموش نمی‌کنم که با چه نیت پاک و خالصی خود را آماده می‌کردند و نصرت خدا در این عملیات بزرگ ظاهر شد.

وی ادامه داد: این جلسه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و در واقع انقلاب ما یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که شاخص‌های آن بسیار بالاتر از دیگر انقلاب‌های بزرگ دنیا است.

سردار غیب‌پرور گفت: در بسیاری از انقلاب‌های بزرگ دنیا ضمن اینکه با جنگ درآمیخته بود؛ اما در انقلاب ایران شاهد چنین چیزی نبودیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در پناه دین خدا به دست آمد و رهبر این انقلاب اسلامی یک مرد الهی بود که قابل مقایسه با رهبران دنیا نیست؛ امام خمینی (ره) مردی بود که زندگی خود را وقف جهاد در راه خدا کرده بود و مردم نیز درکنار ایشان بودند.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی این است که همه مذاهب در این کشور به خوبی در کنار هم زندگی می‌کنیم.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس از همه اقوام و مذاهب ما شهید شدند و این نشان می‌دهد که در دفاع از انقلاب اسلام جای هیچ قومی خالی نبوده و این کارکرد انقلاب اسلامی است.

دستاورد‌های انقلاب را خوب تبلیغ نمی‌کنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست، در تمامی عرصه‌ها پیشرفت داشته‌ایم،ما در عرصه‌های دفاعی، علمی، نانو، اجتماعی ما شاخص‌های رشد را داشته‌ایم البته به این معنی نیست که مشکلی نداریم؛ اما در کشور دستاورد‌های انقلاب را خوب تبلیغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: بچه‌های انقلاب باید افتخارات کشور را به همه نشان دهند.

استقلال و رشد و ترقی درب خانه آمریکایی‌ها نیست

وی ادامه داد: در طول تاریخ ایران، ما از آمریکا و اروپایی‌ها برخورد صادقانه ندیدیم. استقلال و رشد و ترقی درب خانه آمریکایی‌ها نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این کشور بسیار غنی است و از سرمایه انسانی خوبی برخوردار است، بهترین راه پیشرفت کشور استفاده از جوانان و بهره‌گیری از آن‌ها است.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: در این چهل سال بار‌ها توطئه‌های دشمن را شاهد بودیم؛ اما انقلاب پا برجا است و آینده مال کشور ما است ما از پیچ و خم‌های زیادی عبور کردیم و بازهم عبور خواهیم کرد.

از مشکلات عبور می‌کنیم

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید جوان با غیرت داریم و خدا هرگز نمی‌گذارد خون آن‌ها پایمال شود، حتما از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

سردار غیب پرور اظهار کرد: با اطمینان از دستاورد‌های انقلاب بگویید و به همه یادآوری کنید.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار