امیر نامی:

رسانه‌ها نشان‌ دهند هرچه داریم برای پس از انقلاب است

استاد دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم کمی همت کنند و به جهان نشان دهند که ملت کشور ایران هر چه دارد، متعلق به پس از انقلاب است نه پیش از آن.
کد خبر: ۳۲۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ - 08January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امیر سرتیپ محمدحسن نامی در گفت‌وگو با آنا، دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را خیره‌کننده توصیف کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از شروع انقلاب اسلامی حرکت بسیار خوب و سازنده‌ای را در منطقه و جهان اسلام آغاز کرده است و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از این حرکت‌ها نقش بسزایی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با درس و عبرتی که از دفاع مقدس گرفتند به این نتیجه رسیدند که باید در شرایط تحریم باید تمام نیاز‌های تسلیحاتی را خودشان تهیه کنند و در این رابطه افزود: این تجربه درس خوبی برای ورود به یک صحنه سازندگی، به‌ویژه در تهیه مایحتاج دفاعی ما اعم از تسلیحات زمینی، هوایی، دریایی و هوایی شد.

استاد دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه خوشبختانه در همه زمینه‌‎های دفاعی به توانمندی‌های قابل‌توجهی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: در زمینه تولید شناور‌های سطحی و زیرسطحی توانمند شده‌ایم و حدود یک ماه دیگر یکی از مدرن‌ترین زیردریایی‌های تولید ایران در منطقه حضور پیدا خواهد کرد و از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و امنیت دریایی را نه تنها برای کشورمان بلکه برای کل ملت‌های منطقه به‌ویژه برای ملت‌های اقیانوس هند فراهم خواهد کرد.

نامی ادامه داد: در این ۴۰ سال موفق شده‌ایم در مچ‌اندازی با استکبار و صهیونیسم بین‌الملل موفق عمل کنیم، زیرا به نصرت الهی امیدوار هستیم.

استاد دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه به مظلومیت ملت یمن اشاره کرد و مقاومت این ملت را مشابه عملیات بیت‌المقدس دانست و گفت: به امید خدا انتظار وقوع یک عملیات دیگر شبیه به عملیات بیت‌المقدس را در یمن داریم و امیدواریم که روزی برسد ملت مسلمان بتوانند در صلح و برابری کنار هم زندگی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال ورود به چهل سالگی انقلاب هستیم که از آن به عنوان دوران بلوغ انقلاب نام می‌برند، لذا از رسانه‌ها می‌خواهیم کمی همت خود را تقویت کنند و به جهان نشان دهند که ملت کشور ایران هر چه دارد، متعلق به پس از انقلاب است نه پیش از آن.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار