ملک پدر 2 شهید در شهربابک وقف شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک گفت: «احمد یوسف زاده» پدر دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس ملک تجاری خود را در این شهرستان وقف ایتام و کودکان بی‌سرپرست کرد.
کد خبر: ۳۲۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 08January 2019

ملک میلیاردی پدر دو شهید در شهربابک وقف ایتام و کودکان بی‌سرپرست شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام «یوسف مولایی» سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک اظهار داشت: «احمد یوسف زاده» پدر دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس ملک تجاری با چند نیت عام المنفعه در این شهرستان وقف کرد.

وی افزود: «یوسف‌زاده» پدر شهید «محمدرضا یوسف‌زاده» و طلبه شهید «محمدمهدی یوسف‌زاده» در اقدامی خداپسندانه ملک تجاری خود را به مساحت ۵۵ مترمربع را با نیت کمک مخارج ایتام و کودکان بی‌سرپرست، فعالیت‌های قرآنی و برگزاری مجالس روضه خوانی اهل بیت (ع) وقف کرد.

حجت الاسلام مولایی ارزش ملک مذکور را مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تولیت ملک تا زمان حیات واقف بر عهده وی بوده و پس از آن اولاد ارشد به عنوان متولی ملک انتخاب شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک تصریح کرد: از ابتدای امسال ۷ مورد وقف توسط خیران نیکوکار در این شهرستان ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار