پیام استاندار مازندران به مناسبت 18 دی؛

قیام 18 دی مردم ساری اوج تظاهرات حق طلبانه در روند پیروزی انقلاب اسلامی بود

استاندار مازندران در پیامی واقعه 18 دی ماه سال 57 شهر ساری را اوج تظاهرات حق طلبانه مردم این شهر در روند پیروزی انقلاب دانست.
کد خبر: ۳۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 08January 2019

واقعه 18 دی57 اوج تظاهرات حق طلبانه مردم ساری در روند پیروزی انقلاب اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت سالروز قیام مردم ساری در 18 دی ماه سال 57 پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حکیمانه و شجاعانه حضرت امام خمینی (ره) و همراهی سراسری طبقات مختلف مردم و گروه‌های فکری و سیاسی برای براندازی استبداد ستم‌شاهی از سال 42 آغاز شده بود، در سال 57 با بیداری، بصیرت و اقدامات انقلابی ملت ایران به اوج خود نزدیک شد و صحنه‌هایی شکوهمند از اتحاد، ایثار و شهادت طلبی را به نمایش گذاشت که در صحیفه تاریخ مقاومت مردم ایران جاودان خواهد شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار ساری که همواره به نقش و رسالت خود در روند پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای والامقام عمل کرد، در 18 دی ماه 57 نیز در لبیک به دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در کنار صفوف ملت انقلابی ایران در سراسر کشور، برای سرنگونی رژیم طاغوت قیام کرد.

یوم الله 18 دی ماه ساری که در ادامه قیام خونین و ماندگار 29 آبان ساری رقم خورد، یادآور بیداری، بصیرت و جانفشانی مردم و روحانیت مرکز مازندران بود که در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه های خطیر به ویژه دوران دفاع مقدس، پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام‌ معظم رهبری نشان دادند و همواره چون نگینی درخشان بر تارک تاریخ مقاومت این شهر انقلابی می‌درخشد.

اینجانب واقعه 18 دی ماه سال 57 شهر ساری که اوج تظاهرات حق طلبانه مردم این شهر در روند پیروزی انقلاب بود و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی استان مازندران، شهر ساری خصوصا شهدای این واقعه را گرامی می‌دارم و امیدوارم، نخبگان، هنرمندان، مورخان و اهالی قلم و رسانه برای تبیین وقایع انقلاب اسلامی از جمله واقعه 18 دی ماه شهر ساری برای جوانان و آیندگان، نهایت اهتمام را بکار بندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار