امام جمعه ایلام:

«مسجدمحوری» سرلوحه برنامه های سپاه قرار گیرد

امام جمعه ایلام گفت: انقلاب ما از مساجد آغاز شده است و لازم است مسجدمحوری سرلوحه برنامه های سپاه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 08January 2019

مسجدمحوری سرلوحه برنامه های سپاه باشد// بازخوانی و تنظیم درست خبری// اسم کوچک مسئولین لحاظ شود/// در خبر   می باشد و نماید نداریم/// فاصله کلمات اصلاح شود///به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام، در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و اعضای شورای فرماندهی اظهارداشت: حضرت امام(ره) برای حفاظت و حراست از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنا نهاد تا نگهبانی امین برای نظام باشد.

وی افزود: سپاه در طول سالیان پس از انقلاب در عرصه های گوناگون افتخارات بزرگی را بدست آورده؛هم در دوران جنگ افتخار آفرین بود و هم امروزکه درعرصه های گوناگون فرهنگی،محرومیت زدایی،اجتماعی و ...فعالیت های چشمگیری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: امروز سپاه به عنوان نیروی مردمی در حال خدمت به تمام اقشار جامعه خصوصا محرومان می باشد،مسئولان نیز باید با الگو گیری از این نهاد لازم است مردم محوری را در دستور کار خود قرار گیرد.

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد و تکایا آغاز شده گفت:نکته ای که لازم است در دستور کار قرار بگیرد و برای آن برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد،مسجد محوری در اجرای برنامه ها موثراست.

وی تصریح کرد: در کنار هر مسجدی یک پایگاه بسیج ایجاد شده و این نشان دهنده اهمیت مساجد در برانگیختن روحیه انقلابی مردم دارد؛مسجد محوری در برنامه می تواند عقب ماندگی های فرهنگی در جامعه را برطرف شود.

در این دیدار،سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گفت: سپاه در چهل سالگی انقلاب در استان ایلام برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: رفتن در بین مردم و محرومان و خدمت رسانی ویژه آنان در طول سال با تمام توان در دستور کار قرار گرفته و ان شاالله در روزهای آینده اطلاع رسانی لازم در مورد برنامه ها انجام می شود.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار