تجلیل از فرزند سردار شهید «ایرج آقابزرگی» به خاطر اهدای عضو

مدیرکل حفظ آثار استان چهارمحال ضمن تجلیل از کار خداپسندانه فرزند شهید آقا بزرگی در پیامی درگذشت شادروان «محمد مهدی آقابزرگی» تنها یادگار سردار رشید اسلام شهید والامقام «ایرج آقا بزرگی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 08January 2019

اهدای عضو، نشان از روح بزرگ و نوع دوستی خانواده سردار شهید ایرج آقابزرگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت شادروان «محمد مهدی آقابزرگی» تنها یادگار سردار رشید اسلام شهید والامقام «ایرج آقا بزرگی» را به خانواده معظم این عزیز از دست رفته تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

در کمال تأسف باخبر شدیم فرزند سردار رشید اسلام شهید «ایرج آقابزرگی»که در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شدند با اهدای اعضای خود جان تازه ای به دیگران بخشیده و دار فانی را وداع گفتند.

خانواده سردار شهید ایرج آقابزرگی؛ حادثه تأسف باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم شما غم مضاعفی داشت. اما اکنون که اعضای مرحوم «حاج محمد مهدی آقابزرگی» جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد.

بدینوسیله ضایعه درگذشت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار، بازماندگان عزادار، مادر صبور و به خصوص به همرزمان شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای خانواده، بازماندگان و همکاران صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها