استاندار فارس:

شهدا سرمایه ارزشمند و همیشگی کشور هستند

عنایت‎الله رحیمی گفت: ایثارگران سرمایه همیشگی و ارزشمند کشور هستند.
کد خبر: ۳۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ - 08January 2019

پاسداشت اهداف شهدا سرلوحه انجام‌ امور خواهد بودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «عنایت‎الله رحیمی» استاندار جدید فارس با حضور در گلزار شهدای فارس ضمن غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا، اظهار داشت: شروع نخستین روز کاری با زیارت قبور شهدای گرانقدر به معنای پاسداشت این سرمایه همیشگی و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه شهدا را همواره‌ زنده و در کنار خود حاضر و ناظر می‌دانیم، عنوان کرد: می‎کوشیم همواره پاسداشت اهداف این بزرگواران که همانا پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت از مقام عظمای ولایت و دفاع از حریم ملک و میهن بوده را سر لوحه پیشبرد امور قرار دهیم و با توسل به روح این شهدای گرانقدر خدمات صادقانه ای به مردم شریف استان ارائه کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم توجه همه جانبه به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: یکی از اقشاری که همواره کمترین انتظارات را دارد خانواده شهدا و ایثارگران هستند که بیشترین  هزینه را برای نظام و انقلاب داده اند؛ بنابراین سرکشی و تکریم خانواده آنان و شنیدن سخنان، راهنمایی ها و ارشادات آنها می تواند در حرکت‌های رو به جلو استان راهگشا باشد.

رحیمی بیان کرد: بدون تردید مباحث و مشکلات این عزیزان نیز احصا و بررسی خواهد شد و  در حد توان در رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان فارس با ظرفیتها و همچنین چالش‎هایی مواجه است از ارائه برنامه‌ در حوزه های مختلف خبر داد.

وی دست و پنجه نرم کردن قشر جوان و تحصیلکرده با معضل بیکاری را یکی از دغدغه های امروز جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد بتواند در دوران مدیریت خود بسترها و زمینه های لازم برای به کارگیری آنها در حوزه های مختلف استان را فراهم کند.

رحیمی با بیان اینکه  موضوع  آب به عنوان یک چالش جدی اقتصاد کشاورزی استان را تهدید می کند،  به تدوین روشهای مختلف از سوی دولت تدبیر و امید در این راستا اشاره و اظهار کرد: در راستای این روش ها به دنبال کاهش چالش ها خواهیم بود.

وی همچنین رونق اقتصادی و  جذب و جلب سرمایه گذاری را از دیگر اهداف مهمی دانست که در دوران مدیریت خود در دستور کار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار