به همت سپاه فجر فارس؛

فراخوان جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اعلام شد

فراخوان مسابقه جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس اعلام شد.
کد خبر: ۳۲۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 08January 2019

فراخوان جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اعلام شدبه ‌گزارش دفاع پرس از شیراز، فراخوان برگزاری مسابقه جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌ همت سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

اقشار مختلف مردم اعم از اصحاب رسانه، هنرمندان، اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در قالب‌های مختلف طراحی، تصویرپردازی و ایده‌پردازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال كنند.

این طرح‌ها و ایده‌ها می‌توانند در بخش‌های تمرکز بر منویات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله ‌العالی) در مورد دستاورد‌های مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران؛ تبیین هنرمندان دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی؛‌ تبیین قدرت پیش روندگی و انقلاب، توجه به امید آفرینی و تقویت اعتماد به نفس ملی با تاکید بر شعار محور «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» باشند.

مسابقه در محورهای تولید آثار هنری، موشن‌گرافیك، پوستر و غیره برگزار می‌شود كه به بهترین ایده‌ها و برنامه‌های پیشنهادی ارسالی جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۲۳ دی‌ ماه جاری اعلام شده است كه علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را در قالب یك فایل فشرده به شماره ۰۹۳۹۲۸۱۳۵۷۹ از طریق فضای مجازی ارسال كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار