نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نقش شهدا در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب باید برجسته شود

آیت الله جزایری گفت: پررنگ کردن ایام شورانگیز پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان باید مورد تاکید قرار بگیرد و نقش شهدا در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید برجسته شود.
کد خبر: ۳۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ - 08January 2019

نقش شهدا در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی باید برجسته شودبه گزارش دفاع پرس از اهواز، نشست صمیمانه آیت الله سید«محمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در خوزستان با فرمانداران و امامان جمعه سراسر استان به منظور تبیین اهمیت برگزاری جشن های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.

در حالی که استکبار جهانی و در راس آن دولتمردان آمریکا از ماهها پیش در اظهاراتی یاوه گویانه گفته بودند مردم ایران امسال جشن 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید ولی خوزستانی ها به کوری چشم خصم، از هم اکنون خود را برای برپایی جشن های سالروز انقلاب اسلامی و حضور یکپارچه و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آماده می کنند.

در همین راستا و در نشست امروز بر مردمی بودن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد تاکید شد و  آنکه باید از همه ظرفیت های بومی به ویژه جوانان نسل سوم که از رویش های انقلاب اسلامی هستند برای پرمحتوا کردن برنامه های فرهنگی و گره زدن ایام خاطره انگیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی بهره جست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در بیان اهمیت جشن های چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این برنامه اظهار داشت: برگزاری جشن ها به کوری چشم دشمنان به ویژه دولتمردان آمریکا و بدخواهان با حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه برگزار خواهد شد و نشان می دهیم انقلاب اسلامی که به فرموده رهبر معظم انقلاب هم اکنون به دوران پختگی رسیده همچنان به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، امسال به طرح ها و ایده های خاص نیاز داریم افزود: جوانان پرشور ما می توانند با فکر خلاق و هنرمندانه خود ، جشن های دهه فجر را رنگ و بوی دیگری بخشند و نشاط و سرزندگی را در جامعه فراگیر کنند.

جزایری برجسته سازی ایام شورانگیز پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان از جمله بستن شیرهای نفت توسط کارکنان صنعت نفت و چهارشنبه سیاه در دزفول و اهواز را مورد تاکید قرار داد و گفت: نقش شهدا در به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی باید برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبیین شعار چهل سالگی انقلاب اسلامی « افتخار به گذشته و امید به آینده » بیان کرد: اگر این امید به آینده نباشد هیچ مادری بچه اش را شیر نخواهد داد و هیچ باغبانی نهالی نخواهد کاشت.

موسوی جزایری با اشاره به عبور سرفرازانه انقلاب اسلامی از انبوه مشکلات و توطئه های داخلی و داخلی از تحریم ها گرفته تا جنگ تحمیلی گفت: غلبه بر این مشکلات شبیه یک معجزه است هرچند مشکلات و مزاحمت هایی برای ما ایجاد کردند که با همت و عزم همگانی، قابل حل است و به گفته رهبری معظم انقلاب اسلامی در «این کشور هیچ مشکل لاینحلی وجود ندارد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها