حجت‌الاسلام سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«انقلاب نظامی» یکی از ابتکارات امام (ره) بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) ایجاد انقلاب نظامی بود که در سه گرایش و رویکرد این کار را انجام دادند.
کد خبر: ۳۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 10January 2019

سعیدیحجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نیروهای مسلح ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات پیامبر اعظم (ص) تشکیل یک ارتش مکتبی برای حفظ پایه‌های حکومت اسلامی و مقابله با اجانب، بیگانگان و کفار بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) هم همین کار کردند و یکی از ابتکارات ایشان ایجاد انقلاب نظامی بود که در سه گرایش و رویکرد این کار را انجام دادند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: حضرت امام (ره) در گام نخست ارتش را احیا کردند. ایشان با تدبیر و هوشمندی به ارتش روحیه دادند و فرمودند که روز ۲۹ فروردین با ساز و برگ نظامی به خیابان بیاید تا مردم پی ببرند که ماهیت ارتش تغییر کرده و در خدمت اسلام است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: در گام دوم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از معجزات انقلاب بود به وجود آمد و در گام سوم نیز بسیج مردمی ایجاد شد؛ به این ترتیب امام (ره) سه رکن مهم را در نیرو‌های مسلح به وجود آوردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار