برپایی کارگاه تخصصی «یمن و نقش من» در دبیرستان علامه حلی 1

کارگاه تخصصی «یمن و نقش من» با هدف نقش‌آفرینی هنری و رسانه‌ای در پشتبانی از مقاومت مردمی یمن، توسط دبیرستان علامه حلی 1 تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ - 09January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از فارس، کارگاه تخصصی «یمن و نقش من» با هدف نقش‌آفرینی هنری و رسانه‌ای در پشتبانی از مقاومت مردمی یمن، توسط دبیرستان علامه حلی 1 تهران برگزار می‌شود.

در این کارگاه، هنرمندان و اصحاب رسانه با محوریت شعار کلیدی «یمن و نقش من» به خلق آثار هنری-رسانه‌ای می‌پردازند و در نهایت آثار هنری خلق شده، در فضای رسانه‌ای مجازی و حقیقی برای آگاه‌سازی بشریت از ظلم ناروا علیه این مردم مظلوم به صورت حداکثری و زبان‌های مختلف منتشر خواهد شد.

در این رویداد، مربیان و اساتید هنری با تخصص‌های مختلفی حضور دارند و ایده‌های شرکت کنندگان را مورد بررسی قرار داده، مدل‌های طراحی را بهینه‌تر کرده و به رسانه‌ای سازی ایده و پیشرفت آن کمک می‌کنند.

در این کارگاه رشته‌های گرافیک، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، مجسم سازی و صنایع دستی، هنر مفهومی و هنر جدید، هنر‌های نمایشی و پرفورمنس، پادکست سرود و آهنگ، موشن گرافیک و پویانمایی، فیلم کوتاه داستانی و مستند، شعر، داستان کوتاه و... هنرنمایی و خلق آثار می‌کنند.

زمان برگزاری این گارگاه تخصصی ١٩ دی تا 21 دی ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷:۳۰ در مرکز آموزشی علامه حلی 1 تهران، پژوهشگاه فرهنگ اسلامی واقع در تهران، خیابان کارگر جنوبی چهار راه لشگر، خیابان کمالی، خیابان غفاری خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار