سردار شهید «قاسم میرحسینی»:

عمرم را در کنار وارسته‌ترین فرزندان امت سپری کردم

سردار شهید «قاسم میرحسینی» در وصیت‌نامه خود آورده است: مدتی در جنگ بودم و شاید بهار عمرم محسوب شود و در کنار وارسته‌ترین فرزندان امت قسمتی از عمرم را سپری کردم که نعمت بسیار بزرگی بود.
کد خبر: ۳۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 09January 2019

وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم میرحسینی(1)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، «قاسم میرحسینی» در مردادماه سال 1342 در روستای «صفدر میربیک» از توابع شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمد. سرانجام دلاور مرد سیستان، موج خروشان هامون، بر بلندای دژ شلمچه در 20 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به دیدار حق شتافت.

فرازی از وصیت‌نامه‌ شهید میرحسینی:

بارخدایا، یگانگیت و اینکه شریک و همتایی برایت نیست و معبود واقعی هستی شهادت می‌دهم.

بارخدایا به پیامبر خاتمت حضرت محمد (ص) که فرستاده و رسول توست شهادت می‌دهم و اینکه حضرت علی (ع) پیشوا و امام اول شیعیان است. و اینکه قیامت و محشر روز زستاخیز حق است شهادت می‌دهم.

بار خدایا به اینکه نظام جمهوری به رهبری امام عزیز حق است و جنگ عراق علیه ایران به ما تحمیل شده و امروز فرزندان برومند ملت ما ایثارگرانه از تمامیت ارضی، اسلامی، عقیدتی و مکتبی خود دفاع می‌کنند شهادت می‌دهم.

شاید مشیت حضرت داور بر این باشد که توفیق شهادت پیدا کنم. به هرحال به خداوند و فضل و رحمتش فضل امید دوخته‌ام نه به بضاعت توشه خویش.

خدا گواه است توشه‌ای ندارم مدتی در جنگ بوده‌ام که شاید بهار عمرم محسوب شود و در کنار وارسته‌ترین فرزندان این امت قسمتی از عمرم را سپری کردم که نعمت بسیار بزرگی بود بسیجیان که جز خدا نمی دیدند و جز طریقت خدایی نمی‌پویند و آن خالصانی که تکیه به حقیقت توحید و معاد و عقاید و اخلاق، اعمال و حالات خود را از آلودگی شسته‌اند و جان و اعضا و جوارح خویش را به نور واقعیت تزیین کرد‌ه‌اند آن کسانی که نه نص کلام ملا علی (ع) دنیا را سه طلاقه کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار