استاندار مازندران:

نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی است

استاندار مازندران با بیان این که نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نباید با اقدامات نسنجیده زمینه این جنگ روانی را تقویت کرد.
کد خبر: ۳۲۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 09January 2019

نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در همایش ائمه جمعه استان که در پلاژ بهزیستی ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه اختلاف و حاشیه های بی سرانجام میان مسئولان و مدیران فرجامی جز عقب ماندگی ندارد، اظهار داشت: توسعه نیافتگی مازندران دلایل متعددی دارد که مهمترین آن واگرایی و نبود وفاق جمعی برای رفع موانع آبادانی و سازندگی است.

استاندار مازندران افزود: روابط نزدیک و انسجام میان ائمه جمعه، علماء، نمایندگان مجلس و مدیران دولت موجب می شود که توسعه استان شتاب بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه در برنامه100 روزه به دنبال برنامه جدیدی نیستیم، گفت: شناسایی فعالیت هایی که می توان با اقدام جهادی و تدبیر به سرانجام رساند مهمترین رویکرد ما در برنامه 100 روزه است.

حسین زادگان با بیان اینکه ملاقات های عمومی و ارتباط نزدیک با مردم را اساس فعالیت مدیریتی خود قرار داده ام، عنوان کرد: این رویکرد فاصله های موجود را می کاهد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مهمترین مطالبات مردم است، افزود: برای سرمایه گذاری و رونق تولید باید بروکراسی زاید و فاسد را از سر راه برداشت.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها به سراغ مدیران مازندرانی خواهیم رفت که در ابعاد ملی جایگاه پررنگی دارند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نباید با اقدامات نسنجیده زمینه این جنگ روانی را تقویت کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم همه مسئولان و مدیران را در قالب حاکمیت می بینند، افزود: بنابراین تضعیف بخشی از حکومت تبعات منفی در جامعه به همراه دارد.

در آغاز این همایش، ائمه جمعه به بیان دیدگاه های خود پیرامون شتاب بخشیدن به توسعه استان و رفع مشکلات مردم پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها