فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

رسانه ها ابزار مدیریت افکار عمومی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارکردهای رسانه در دنیای امروز با گذشته بسیار متفاوت است و بخش عظیمی از افکار و زندگی مردم را مدیریت می کند.
کد خبر: ۳۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 09January 2019

رسانه ها ابزار مدیریت افکار عمومیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، عصر امروز به همت بسیج رسانه استان البرز و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به کارکردهای رسانه در دنیای امروز، اظهار داشت: کارکردهای رسانه در دنیای امروز با گذشته بسیار متفاوت است و بخش عظیمی از افکار و زندگی مردم را مدیریت می کند.

وی در ادامه افزود: رسالت رسانه ها در ابتدا خبررسانی و انتقال فرهنگ بوده است، اما در دنیای امروز تغییر کاربرد داده و تبدیل به ابزاری در دست بیگانگان برای القای ایده ها و افکار مورد نظرشان به مردم و فرهنگ کشورهای مختلف شده است تا جایی که خیلی از خواسته ها و افکار جوانان امروزشان نشات گرفته از همین القائات ضدفرهنگی است.

سردار مولایی گفت: تنها زمانی که دشمن توانست در مقابل تمدن ایرانی و اسلامی ما بایستد، زمانی بود که از ابزار رسانه در این راه استفاده کرد. دشمن با تولید فیلم های ضد ایرانی به تقابل با فرهنگ اسلامی و ایرانی پرداخت. دشمن تا جایی پیش رفت که با استفاده از ابزار رسانه اسلام و مسلمانان را در جهان افرادی خونریز و بی تمدن معرفی کرد. زیرا امروز تمام اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دشمن توسط رسانه ها کنترل و پیگیری می شود.

در این مراسم که «مسعود بصیری» رئیس بسیج رسانه کشور در آن حضور داشت با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز از خانواده های معظم شهدای اصحاب رسانه استان البرز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار