سردار کارگر:

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مدعی‌العموم دفاع مقدس است/ هرکس دفاع مقدس را تحریف کند مجرم شناخته می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: این بنیاد به عنوان مدعی‌العموم دفاع مقدس در برابر تحریف‌کنندگان دفاع مقدس می‌ایستد.
کد خبر: ۳۲۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 10January 2019

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مدعی‌العموم دفاع مقدس است/ هرکس دفاع مقدس را تحریف کند مجرم شناخته می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه 20 دی‌ماه) در همایش سراسری مدیران کل این بنیاد با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نهضت فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: این قرارگاه به ریاست سرلشکر باقری و دبیری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی شده و قرار است در جلسات جداگانه با نیروهای مسلح، دستگاه‌های مختلف کشوری و سازمان‌های مردم نهاد در موضوع دفاع مقدس مباحثی مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در برابر تحریف‌کنندگان دفاع مقدس ایستاد، افزود: هرکس بخواهد دفاع مقدس را تحریف کند باید جلوی آن ایستاد؛ به همین منظور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس به عنوان مدعی‌العموم دفاع مقدس در برابر تحریف‌کنندگان دفاع مقدس می‌ایستد.

سردار کارگر ادامه داد: ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های مختلف ارسال شده مبنی بر اینکه پاسخگویی به شبهات و ابهامات مربوط به دفاع مقدس وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و ‌هرکس دفاع مقدس را تحریف کند مجرم شناخته می‌شود و‌ برابر مقررات با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چنانچه ارتش و سپاه کنار هم نبودند در جنگ موفق نمی‌شدیم، عنوان کرد: برای پرداختن به دفاع مقدس نباید به موضوعات تاکتیکی و تکنیکی بپردازیم؛ لذا به جای طرح اینگونه مباحث اختلاف‌انگیز باید مسائل راهبردی و استراتژیک را عنوان کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار