مشاور رهبر انقلاب در نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس ثابت کرد که بدون اتکا به بیگانه توان مقابله با دشمنان را داریم

امیر «غلام‌حسین دربندی» گفت: رزمندگان ایرانی تربیت یافته مکتب شهدا و دانش آموخته قیام عاشورا بودند و با تاسی از شهدای کربلا بدون هیچ ترس و هراسی به مصاف دشمن دون رفتند‌.
کد خبر: ۳۲۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 10January 2019

رزمندگان تربیت یافته مکتب عاشوراهستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، امیر «غلام‌حسین دربندی» مشاور مقام معظم رهبری در نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) در آیین گرامی‌داشت فتح «میمک»، اظهار داشت: هدف استکبار جهانی از ایجاد جنگ در مناطق مختلف دنیا، تسلط بر ممالک، چپاول و غارت دیگر کشور‌هاست.

وی افزود: اما استکبار جهانی به لطف رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اقتدار نیرو‌های مسلح، وفاداری مردم به نظام و حضور خودجوش آن‌ها در صحنه‌های حساس انقلاب و هوشیاری مسئولان، قدرت و جرأت عرض اندام در برابر عظمت ایران اسلامی را ندارد.

امیر دربندی با اشاره ایام دفاع مقدس یادآور شد: به فرموده امام راحل، رزمندگان ایرانی ابهت پوشالی شرق و غرب را در هم شکسته و بر استکبار چیره و موجب شکست عراق و حامیان ابرقدرتش شدند.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس سند افتخار ایران اسلامی تا همیشه تاریخ است، تاکید کرد: رزمندگان ایرانی تربیت‌یافته مکتب شهدا و دانش‌آموخته قیام عاشورا بودند و با تأسی از شهدای کربلا، بدون هیچ ترس و هراسی به مصاف دشمن دون رفتند.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: جنگ تحمیلی به جهانیان اثبات کرد که ایران بدون اتکا به کشور‌های بیگانه، توان مقابله با دشمنان و انجام عملیات‌های گسترده نظامی و دفاعی را دارد و در دفاع مقدس قوای ایرانی برخلاف رژیم بعث عراق از کمک و حمایت هیچ کشور یا نهاد بین‌المللی برخوردار نبود و فقط به امداد‌های غیبی الهی، نیروی ایمان، خودباوری و رشادت رزمندگان غیور متکی بودند.

امیر دربندی افزود: عراق در جنگ علیه ایران از فاکتور‌هایی همچون تبلیغات گسترده رسانه‌ای، تسلیحات و تجهیزات جنگی و اطلاعات شبکه‌های جاسوسی چون اسرائیل و گروهک‌های مجاهدین برخوردار بود و با اینکه همه وزنه‌ها و معادلات جهانی به سود رژیم بعث و حامیانش بود، اما رشادت و ازخودگذشتگی و مقاومت رزمندگان ایرانی سرنوشت جنگ را تغییر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار