رئیس نهضت سوادآموزی کشور:

دشمنی دیرینه حامیان «صدام» همچنان هست و خواهد بود

«علی باقرزاده» گفت: برخلاف تصور برخی افراد که دفاع تمام شده است، اینطور نیست دشمنی آمریکا و کشور‌هایی که از صدام حمایت کردند دیرینه است، هست و خواهد بود؛ بنابراین دفاع ادامه دارد.
کد خبر: ۳۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 10January 2019

دشمنی آمریکا با ایران ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «علی باقرزاده» رییس نهضت سواد آموزی کشور، امروز (پنج‌شنبه) در یادواره ۱۳ شهید سوادآموزی لرستان، اظهار داشت: من معتقدم روح مطهر ۱۷۷ شهید سوادآموزی و به‌ویژه ۱۳ شهید لرستان که این جلسه با یاد آن‌ها برگزار شده است، در این مکان حضور داشته و میزبان واقعی جلسه هستند.

وی با بیان این‌که ما در سال‌های شکل‌گیری تمدن ایران اسلامی با جنگ‌های متعددی مواجه بودیم، بیان کرد: از قاجار تاکنون بخشی از سرزمین‌مان را از دست دادیم، اما هشت سال دفاع مقدس که از آن به‌عنوان جنگ تحمیلی یاد می‌کنیم، جزو جنگ‌هایی بود که ۳۲ کشور پشت یک کشور ایستاده و از طریق پول، انگیزه و سلاح او را حمایت کردند.

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی جزو معدود جنگ‌هایی طولانی بود که ۲ هزار و ۹۰۰ روز به طول انجامید و بیشترین تلفات و خسارت را به دنبال داشت و ۱۸۸ هزار شهید، ۴۰ هزار آزاده و ۳۰۰ هزار مجروح و جانباز گواه این ادعاست.

باقرزاده با اشاره به این‌که ۲۹۰۰ روز از سرزمین، استقلال، عزت، دین و انقلاب‌مان دفاع کردیم، خاطرنشان کرد: برخلاف تصور برخی افراد که دفاع تمام شده است، این‌طور نیست و دشمنی آمریکا و کشور‌هایی که از صدام حمایت کردند دیرینه است، هست و خواهد بود.

رییس نهضت سواد آموزی کشور با اشاره به این‌که امروز میدان خطرناک و حساس‌تری برای مبارزه با ایران باز شده است و آن جنگ نرم است، گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان به اشکال مختلف، امروز دفاع سخت جواب نمی‌دهد، بلکه باید دفاع نرم را متناسب با طراحی‌های انجام شده در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تلاش رسانه‌ای بسیار زیادی برای ایجاد تشکیک در باور‌ها و اعتقاد دینی ما، دامن زدن به اختلافات، تمسخر آداب و سنت، تخریب و تحقیر مفاخر ملی و فرهنگی، تحقیر آرمان‌ها و بلند پروازی تخریب خط و زبان بخشی از جنگ نرم است که از سوی دشمن طراحی شده است.

باقرزاده با بیان این‌که بزرگ‌ترین رمز جاودانگی و پیروزی انقلاب در این است که هرکسی در هرجایگاهی قرار دارد از کوچک تا بزرگ کاری که قبول کرده درست انجام دهد، یادآور شد: همه مسئولان و همه اقشار جامعه بنا را بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها