در جشنواره عمّار صورت گرفت؛

تجلیل از سیروس مقدس/ «پایتخت۶» کلید خورد

کارگردان سریال «پایتخت» با اشاره به کم‌لطفی مدیریت فرهنگی به سریال پرمخاطب تلویزیون گفت: تا زمانی که مردم دل‌زده نشده باشند و مسوولین طالب باشند «پایتخت» ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ - 10January 2019

تجلیل از سیروس مقدس/ «پایتخت۶» کلید خوردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سیروس مقدم» کارگردان سریال پایتخت در آیین اختتامیه نُهمین جشنواره مردُمی فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.

سیروس مقدم در سخنانی با بیان اینکه خوشحالم که زنده و بی واسطه در خدمت جشنواره عمار هستیم، اظهار داشت: «پایتخت» متعلق به مردم است و بارها در جلسات خصوصی که با مدیران سازمان داشته‌ام عرض کردم پایتخت متعلق به سیروس مقدم و مدیران تلویزیون نیست بلکه متعلق به مردم است.

وی درباره ادامه این سریال پربیننده گفت: پایتخت تا وقتی مردم بخواهند ادامه پیدا خواهند کرد و این طور نیست ما خواهان ادامه پایتخت نباشیم. تا وقتی که مردم دلزده نشده باشند و دوست داشته باشند، ساخت سریال پایتخت‌ها را ادامه می‌دهیم. البته باید موضوعات متنوع پیدا کرد چون خیلی سخت است با مضامین اجتماعی مردم را خنداند.

این کارگردان سینما افزود: سیستم مدیریت فرهنگی رکن سومی است که آیا آن‌ها تمایلی دارند که به خواست مردم پاسخ دهند یا نه. تا امروز هیچ چیزی دال براینکه از تیم پایتخت خواسته شده باشند.

مقدم گفت: به تعداد آدم‌های این مملکت قصه وجود دارد. کسی فکر نمی‌کرد این خانواده سر از سوریه بیرون آورد که با قصه محقق شد. ساختن مرکزی دنباله‌دار بسیار سخت است که متعلق به سیروس مقدم نیست بلکه متعلق به یک گروه است.

وی ادامه داد: جمع‌کردن این تیم زمان و برنامه‌ریزی لازم دارد. خوشبختانه پایتخت یکی از عوامل انسجام فکری و وحدت آحاد ملت است. ایرانی‌های مقیم خارج با پایتخت سرگرم می‌شدند و تنها سرگرمی قشر ضعیف این فیلم است.

این کارگردان گفت: قومیت‌ها و اقوام به وجد آمده‌اند تا این فیلم به منطقه آن‌ها بیایند اما نسبت به این سریال کم لطفی شده است و امروز تیم پایتختی ها متلاشی است و جمع شدن‌ آن‌ها سخت است.

در بخش دیگری مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک روی سن آمد و گفت: از همین‌جا از سیروس مقدم دعوت می‌کنیم تا ساخت پایتخت ۶ را برای امسال کلید بزنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار