پلوسی:

دموکرات‌ها فقط با دیوار مرزی و نه امنیت آن مخالف هستند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دموکرات‌های کنگره تنها با ساخت دیوار مرزی و نه امنیت آن مخالف هستند.
کد خبر: ۳۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 11January 2019

دموکرات‌ها فقط با دیوار مرزی و نه امنیت آن مخالف هستندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادعای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه دمکرات‌ها با امنیت مرزی مخالفت کرده‌اند را نادرست خواند و اظهار داشت: همه می‌دانند ترامپ حقایق را نمی‌گوید چرا که ما فقط با دیوار مرزی و نه با امنیت آن مخالفیم.

بر اساس این گزارش، نوزده روز پیش درپی تایید نشدن بودجه 5.6 میلیارد دلاری مورد نظر ترامپ در کنگره آمریکا، برای تداوم ساخت دیوار در مرز با مکزیک، او دولت فدرال این کشور را تعطیل کرد که تا امروز نیز ادامه یافته است.

بنا بر این گزارش، با گذشت 19 روز از آغاز تعطیلی سوم دولت، در سومین سال ریاست ترامپ، رایزنی‌های کاخ سفید با رهبران دموکرات کنگره شدت گرفته و در روز‌های اخیر دو طرف چندین بار دیدار کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک، یکی از شعار‌های اصلی ترامپ در کارزار انتخاباتی سال 2016 بود و او بعد از آغاز ریاست جمهوری هم بار‌ها مدعی شده که ساخت این دیوار تنها راه برای مقابله با «مهاجرت غیرقانونی، جرایم، قاچاق مواد مخدر و انسان و باند‌های خلافکار» است.

بنا بر این گزارش، تعطیلی دولت در آمریکا در شرایطی ادامه دارد که بودجه ارتش و برخی از نهاد‌ها تامین شده، اما 800000 کارمند و کارگر در دیگر نهاد‌های دولت یا بدون حقوق کار می‌کنند یا به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها