برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور ونزوئلا با حضور وزیر دفاع

مراسم تحلیف «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در دادگاه عالی قضایی این کشور با حضور وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان 94 کشور جهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 11January 2019

برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور ونزوئلا با حضور وزیر دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تحلیف «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در دادگاه عالی قضایی این کشور با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان 94 کشور جهان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، امیر حاتمی سپس در مراسم دانشکده نظامی نیرو‌های مسلح در محل صبحگاه این دانشکده که با حضور مقامات عالی‎رتبه کشور‌ها و نیرو‌های مسلح برگزار شد حضور یافت و رئیس‎جمهور در جمع مهمانان و فرماندهان نظامی کشورش به سخنرانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در حالی در دادگاه عالی قضایی این کشور برای دور جدید رئیس‎جمهوری خود سوگند یاد کرد که طی سخنرانی بسیار قاطعی به مواضع ضد استکباری و امپریالیستی ونزوئلا طی سال‌های اخیر از دوران «چاوز» تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: مردم بولیواری با مقاومت و آگاهی بیشتر مستحکم‌تر از گذشته این مسیر را ادامه خواهند داد و مطمئن هستیم که پیروزی با ما و مردم ماست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار