امام جمعه موقت بوشهر:

تفنگداران آمریکایی از نیروی دریایی سپاه سیلی خوردند

حجت‌الاسلام «سیدغلامرضا هاشمی» گفت: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در «22 دی سال 94» در تجاوز تفنگداران آمریکایی به آب‌های سرزمینی استان بوشهر در خلیج فارس چنان سیلی محکمی بر گوش آنان نواختند که اقتدار ایران به رخ استکبار جهانی کشیده شد.
کد خبر: ۳۲۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 11January 2019

تفنگداران آمریکایی از نیروی دریایی سپاه سیلی خوردندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدغلامرضا هاشمی» امام جمعه موقت استان بوشهر، در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت زینب کبری (س) بر الگو پذیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت زینب (س) یادگار «نهضت عاشورا» دارای جایگاه و شخصیت رفیعی در جامعه اسلامی است که لازم است همگان با زندگی این بانوی بزرگ اسلام آشنا و آن‌ را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی با گرامی‌داشت سالروز حماسه رزمندگان بوشهری در برخورد قاطع و به هنگام با متجاوزان آمریکایی به آب‌های سرزمینی خلیج فارس، گفت: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در «22 دی سال 1394» در تجاوز تفنگداران آمریکایی به آبهای سرزمینی استان بوشهر در خلیج فارس چنان سیلی محکمی بر گوش آنان نواختند که اقتدار ایران به رخ استکبار جهانی کشیده شد.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان این که قهرمانان منطقه دوم نیروی دریایی مورد تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع رزمندگان اسلام با متجاوزان و جنایتکاران آمریکایی چنان درسی به سردمداران آمریکایی داد که اگر علیه امنیت ایران و خلیج فارس اقدامی کنند سیلی‌های محکم‌تری به آنان زده می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا امروز در جهان آنچنان دارای خواری و ذلت است که هیچ کشوری دیگر روی حرفهای سران آنان حساب نمیکند و این در حالی است که برخی افراد ساده لوح از تهدیدات پوچ آن‌ها احساس هراس و ترس میکنند.

حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی خواستار حل مشکلات جوانان شد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌های جوانان به خوبی استفاده کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار