همزمان با سالگرد آزادسازی «نبل و الزهرا» در سوریه؛

سومین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» در قم برگزار می‌شود

سومین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» ویژه شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با جشن‌های چهل سالگی انقلاب و سالگرد آزادسازی شهرک‌های «نبل و الزهرا» در سوریه، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 11January 2019

سومین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، در آستانه برگزاری سومین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» اعضای ستاد یادواره شهدای مدافع حرم قم با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) دیدار کردند.

«اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) و رئیس ستاد یادواره در این دیدار، گزارشی از برپایی دومین یادواره در بهمن سال گذشته و برنامه‌ریزی سومین یادواره در بهمن ماه سال جاری ارائه کرد.

اسدالله گنجعلی اظهار داشت: سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم، ۱۲ بهمن همزمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

فرمانده لشکر ۱۷ ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه کیفی‌تر و باشکوهتر این مراسم، برنامه‌های جانبی دیگری نیز در نظر گرفته شده است که از سوم بهمن آغاز شده و در سه موعد زمانی قبل، حین برگزاری و بعد از مراسم اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهر مقدس قم مزار مطهر ۳۵۰ شهید مدافع حرم ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی وجود دارد که از حیث تعداد و تنوع قومیتی بی‌نظیر است و این نشان میدهد که باید در برگزاری گرامیداشت برای این شهدای عزیز در کشور علمداری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری نیز در این دیدار، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، بر تلاش روزافزون در پاسداشت دستاورد خون‌های مطهر شهدا و ثبت دقیق تاریخ حماسه لشکر ۱۷ در دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) و انتقال صحیح آن به نسل‌های آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار