پدافند هوایی سوریه موشک‌های صهیونیستی شلیک شده به فرودگاه دمشق را ساقط کرد

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیل شامگاه جمعه پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی خود قرار دادند که پدافند هوایی سوریه این موشک‌ها را ساقط کرد.
کد خبر: ۳۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴ - 12January 2019

حمله موشکی اسرائیل به سوریه/ انبار گمرک فرودگاه دمشق هدف قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیل شامگاه جمعه «دمشق» پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی خود قرار دادند که با فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی سوریه، برخی از این موشک‌ها سرنگون شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: «نتایج این حمله تاکنون به حمله هوایی به یک انبار گمرک در فرودگاه دمشق محدود شد». این حمله ساعت ۱۱:۱۵ شامگاه جمعه اتفاق افتاد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی در راستای مقابله با نفوذ ایران در منطقه به این حملات موشکی دست زده است. بنا به اعلام خبرگزاری سانا، آخرین حمله موشکی اسرائیل روز ۲۵ اُم دسامبر سال گذشته صورت گرفت که در پی آن سه نیروی نظامی سوریه زخمی شدند.

این در حالی است که یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر مدعی شد که این رژیم ظرف دو سال گذشته علیه مواضع ایران در سوریه به بیش از ۲۰۰ حمله دست زده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها