نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تلاش و کوشش برای نهادینه شدن قرآن کریم در جامعه

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تلاش و کوشش برای معرفی و نهادینه شدن قرآن کریم در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ - 12January 2019

لزوم تلاش و کوشش برای نهادینه شدن قرآن کریم در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه مجمع خیّران قرآنی مازندران با گرامی‌داشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با الگوگیری از حضرت زینب (س)، کارنامه خوب و روشنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شیعه هستیم و به قرآن و ائمه اعتقاد داریم، انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی و قرآنی عنوان کرد و افزود: همیشه باید برای احیای فرهنگ قرآن و عترت تلاش کنیم.

طبرسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر قرآن نبود باب معرفت الله بسته بود، گفت: همچنین ابتدای وصیت نامه حضرت امام (ره) که با حدیث ثقلین آغاز می‌شود نشانه توجه به کلام الهی است.

وی انقلاب اسلامی را بر اساس دو اصل قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: خط و مشی انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه های قرآنی و انبیایی است و اگر بخواهیم انقلاب را پیش ببریم باید به قرآن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بدون توجه به قرآن کریم، انقلاب اصیل و خالص نخواهد بود و باید با قرآن مانوس شود.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید مسئله قرآن و امامت را در جامعه معرفی و جاری کنیم، ابراز داشت: نحله های مختلف از کنار گذاشتن انبیاء الهی و تفسیرهای گوناگون ایجاد شده است در حالی که ائمه اطهار کارشناسان دینی هستند.

وی بر لزوم تلاش و کوشش برای معرفی و نهادینه شدن قرآن کریم در جامعه تأکید کرد و متذکر شد: باید از قرآن کریم سود و فیض بریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار