امام جمعه بابلسر:

روز پرستار فرصتی برای بازشناسی موقعیت اجتماعی پرستاران است

حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» گفت: روز پرستار فرصتی برای بازشناسی موقعیت اجتماعی پرستاران و ارزش‌های معنوی آن‌هاست.
کد خبر: ۳۲۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ - 12January 2019

روز پرستار فرصتی برای بازشناسی موقعیت اجتماعی پرستاران و ارزش‌های معنوی آنهاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر، در بازدید از بیمارستان زنان و زایمان حضرت زینب (س) این شهرستان، اظهار داشت: پرستاران با دستان نوازش‌گر و قلب مهربان خود، درد بیمار را تسکین می‌بخشند و به آن‌ها نوید حیاتی دوباره می‌دهند و با وجدان‌های پاک و بیدار و با کمال صداقت و ایثار، برای سلامت انسان‌ها تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور در این بازدید که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت، ارج نهادن به مقام ایثارگر و زینب‌گونه پرستار را تنها مختص به یک روز ندانست و با بیان این‌که این قشر همانند فرشتگانی مهربان همواره همراه و همدرد آلام بیماران و مردم هستند، افزود: پرستاران باید به صورتی ویژه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرند و باید از خدمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر آن‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه پرستار در جامعه، نقش رسانه‌ها را در شناساندن نقش پرستار در جامعه مهم دانست و گفت: این روز فرصتی برای بازشناسی موقعیت اجتماعی پرستاران و ارزش‌های معنوی آن‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار