مسئول فضای مجازی پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان:

همایش فعالان فضای مجازی در سمنان برکزار می‌شود

«سبحان مهرکوشان» گفت: همایش فعالان قفضای مجازی با عنوان «تبیین دستاورد‌های ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب در فضای مجازی» ۲۸ دی‌ماه در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 12January 2019

«سبحان مهرکوشان» مسئول معاونت روابط عمومی و فضای مجازی پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش گردهمایی فعالان فرهنگی فضای مجازی بسیج شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با موضوع «تبیین دستاورد‌های چهل سالگی پیروزی انقلاب در فضای مجازی» با سخنرانی حجت‌الاسلام «حسن ملک‌محمدی» معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در روز جمعه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

مهرکوشان با تاکید بر اهمیت حضور فعال نیروهای ارزشی در فضای مجازی، گفت: اهمیت فضای مجازی به حدی پررنگ است که رهبر انقلاب اسلامی ۶ سال پیش در حکمی دستور تاسیس شورای عالی فضای مجازی را صادر کردند و پس از آن نیز بار‌ها بر لزوم ساماندهی این فضا و توجه به مزایا و معایب آن خطاب به مسئولان و مردم تاکید داشتند.

برگزاری همایش«تبیین دستاورد های چهل سالگی پیروزی انقلاب در فضای مجازی» در سمنان

وی افزود: در طی ۳۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی ایران همواره با انواع جنگ‌های دشمن مورد تهاجم قرار داشته است؛ جنگ سیاسی، نظامی، روانی، نامتعارف و سلاح‌های شیمیایی، استفاده از عوامل داخلی و ضدانقلاب، تحریک همسایگان و دشمنان خارجی و هنوز هم دشمن درصدد ضربه‌زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه، دسیسه و نقشه‌ای به‌دنبال اهداف خویش است و در آخرین نیز به طور رسمی جنگ نرم را در عرصه‌های جدید مانند فضای مجازی طراحی و به اجرا گذاشته است.

مسئول معاونت روابط عمومی و فضای مجازی پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان با تاکید بر ضرورت حضور همه‌جانبه جوانان دغدغه‌مند در تمامی عرصه‌های فضای مجازی، تأکید کرد: امروز اسرائیل نه تنها در این فضا با زبان فارسی تولید محتوا می‌کند، بلکه عملیات میدانی دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) جوانان باید با حضور پرشور در فضای مجازی، از این ابزار برای زدن تودهنی به دشمن تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها