معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد؛

نمایش دستاوردهای بسیج در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین از نمایش دستاوردهای بسیج در نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 12January 2019

نمایشگاه دستاور‌های ۴۰ ساله بسیج برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «سیدمحمدیاشار نادری» سرپرست معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: بسیج برای حضور در این نمایشگاه و ارائه دستاورد‌های ۴۰ سالگی بسیج به مردم، پیش بینی کرده است که ارائه خدمات و فعالیت‌ها در محله‌ای که ساخته می‌شود، صورت گیرد.

وی افزود: در این رابطه قرار است محله‌ای به صورت نمادین در محیط نمایشگاه ساخته شود که طی آن فعالیت اقشار مختلف بسیج به صورت ملموس به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود به عنوان مثال اگر قرار باشد فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی را معرفی کنیم، این کار را همراه با ارائه بعضی از خدمات پزشکی انجام می‌دهیم.

نادری ادامه داد: در این محله نقش بسیج مساجد با برقراری گشت‌های محله محور، نقش بسیج دانش آموزی در مدرسه، نقش بسیج سازندگی و اقشار دیگر به صورت ملموس ارائه خواهد شد و از ارائه صرفا آمار و نمودار پرهیز می‌شود.

در ادامه این نشست، «علی اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم عنوان کرد: بسیج به عنوان یکی از ظرفیت‌های ارزشمند این انقلاب در این نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور خواهد داشت؛ لذا باید برای ارائه دستاورد‌های خود از بهترین شیوه‌ها استفاده کند.

وی بیان اینکه جوان بعضاً با ابهام‌هایی مواجه است، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای پاسخ‌گویی به ابهامات جوانان است.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیرو‌های مسلح به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار