واشنگتن: خروج از سوریه مانع تمرکز ما بر ایران نمی‌شود

رئیس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا با طرح ادعاهای همیشگی علیه ایران، مدعی شد که ایالات متحده آمریکا همچنان به مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ - 12January 2019

واشنگتن: خروج از سوریه مانع تمرکزمان بر ایران نمی‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «برایان هوک» رئیس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به فشارهای حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داد و مدعی شد که ایران عامل اصلی عدم ثبات در خاورمیانه است.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای نیوز، با تأکید بر اینکه آمریکا به همکاری با شرکای عربی خود ادامه خواهد داد، حکومت ایران را به فشار اقتصادی حداکثری در صورت ادامه دادن به روند خود در خاورمیانه تهدید کرد.

برایان هوک مدعی شد که ایران میلیاردها دلار برای حمایت از هم‌پیمانان خود در منطقه هزینه کرده و چندین کشور دنیا برای مقابله با ایران اقدام کرده‌اند. این مسئول وزارت خارجه آمریکا، همچنین ادعای مبارزه با داعش را بار دیگر مطرح کرد و گفت که خروج از سوریه مانع رویگردانی از تمرکز بر روی ایران نمی‌شود.

وی در خصوص یمن نیز با اعلام حمایت دوباره آمریکا از عربستان و امارات، مدعی شد که این دو کشور در حال دفاع از خود در برابر حوثی‌ها هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها