نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از نام «فاطمیون» به هراس می‎افتند

آیت‎الله کعبی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز از نام لشکر فاطمیون به هراس می افتند.
کد خبر: ۳۲۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ - 12January 2019

آمریکا و صهیونیست ها امروز از نام فاطمیون به هراس می افتندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیت‎الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که عصر امروز شنبه 22 آبان ماه در حرم امام خمینی (ره) و با حضور هزاران نفری خانواده شهدای فاطمیون برگزار شد با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در رساندن پیام عاشورا به تاریخ  اظهار داشت: فاطمیون با پرچم صبر و مقاومت حضرت زینب (س) نقطه عطف تاریخی را در پیروزی اسلام ناب محمدی، احیای مکتب اهل بیت و پیروزی جبهه مقاومت را به نام خود رقم زدند.

وی با اشاره به شکل گیری فاطمیون گفت: هیئت 22 نفره‎ای به سرپرستی شهید ابوحامد تشکیل شد و وقتی اعلام کردند قصد حمله به حرم حضرت زینب (س) را دارند با دست خالی به زینبیه رفتند و به قصد رزمندگی با گردان‎های دیگر آشنا شدند و سنگ بنای گردان، تیپ و لشکر فاطمیون را شکل دادند. لشکری که امروز پرآوازه است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از نام فاطمیون به هراس می‎افتد. خانواده فاطمیون بر خود افتخار کنند که پرچم عزت اسلام و مسلمین را برافراشته نگه داشتند.

آیت‎الله کعبی خاطرنشان کرد: شهدای فاطمیون مرزهای جغرافیایی،قومی،حزبی و وابستگی‎های محلی را پشت سر گذاشتند، در زمانی با شوروی در افغانستان جنگیدند و زمانی در دفاع مقدس حاضر شدند و امروز نماد دفاع از حرم و حریم ولایت شدند و مبشر شکل گیری تمدن نوین اسلامی بر پایه علم، ایمان و دگرگونی بر پایه مقاومت در مقابل دشمن شدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیشروی راهبردی مکتب اهل بیت در منطقه با پرچم فاطمیون مدیون رزمندگان و خانواده‎های آنان است گفت: بر اساس آیات قران کسانی که برای خدا جهاد می‎کنند نزد خدا بالاترین درجه را دارند. شهدا بر همه ما اشراف دارند چراکه حیات شهید حقیقی است.

وی با مقایسه هشت سال جنگ تحمیلی و هشت سال جنگ سوریه افزود: در دوران دفاع مقدس صدام با حمایت 43 کشور علیه ما جنگ را آغاز کرد اما در سوریه 88 کشور جریان تکفیری و وهابیت را حمایت کردند. تکفیری‎ها تا 200 متری حرم آمده بودند و گمان می‎کردند کار سوریه تمام شده است، با تمام قوا به میدان آمدند اما شکست خوردند و در مقابل آنها ما هزینه کمتری دادیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار