فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند

سرهنگ حمید خرمدل گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و همه وظیفه داریم از آنها صیانت کنیم.
کد خبر: ۳۲۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ - 12January 2019

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده شهید «محمدباقر اکبری» از شهدای شهرستان «باشت» و خانواده «حاج ذوالفقار نوری» پاسدار جانباز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ «حمید خرمدل» در این دیدارها با بیان اینکه اگر امروز مسئولیت و امنیتی در کشور داریم به برکت خون شهدا است، اظهار داشت: امثال ما نیاز به چنین حضور و دیداری با خانوادهای معظم شهدا داریم تا گرد غفلت بر سر و روی‌مان ننشیند.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا سبب عزت انسان می‌شود چرا که خانواده‌های معظم شهدا همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند و ان‌شاالله همه ما بتوانیم در مسیر شهدا طی طریق کنیم و خانواده‌های شهدا را از یاد نبریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحیه ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در نوع خودش بی‌نظیر بود، گفت: نمی‌توان از نعمت الهی خانواده‌های شهدا که فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت و همه به نوعی وظیفه داریم تا از این سرمایه‌های اصلی انقلاب و نظام اسلامی صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها