برگزاری گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در قم

گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون قم همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 13January 2019

برگزاری گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و با حضور هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در حسینیه شهدای گمنام آرامستان بهشت معصومه (س) برگزار شد.

حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم در این مراسم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و به‌ویژه شهدای والامقام لشکر فاطمیون نقش بسزایی در امنیت کشور دارند و همه مسئولان باید تکریم خانواده‌های این عزیزان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با ایثار و ازخودگذشتگی نقش بسزایی در شکل‌گیری جریان مقاومت داشته‌اند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم زمانی که بانک دفاع از حرم آل‌الله بلند شد و آن‌هایی که در مکتب اهل‌ بیت (ع) تربیت شده بودند این فرصت را غنیمت شمردند و از آن بهترین استفاده را بردند.

دبیر کنگره شهدای جبهه مقاومت با تأکید بر الگوگیری شهدا از مکتب امام حسین (ع) و واقعه کربلا تصریح کرد: دفاع از حرم آل‌البیت (ع) بهترین فرصت برای ادای دین برای کسانی بود که کنار حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بوده و رزق شهادت را گرفته در دفاع از اهل‌بیت (س) به درجه رفیع شهادت رسیدند.

مالکی نژاد اضافه کرد: وظیفه اصلی امروز به‌عهده همگان بوده که مسیر آنان را طی کنند و در طول این مسیر قطعاً عده‌ای سد راه شده تا این فرهنگ ایثار و شهادت بین شهدا شکوفا نشود. در انتهای این مراسم از دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌های شهدای مدافع حرم اعم از فرزندان و خواهران و برادران شهدا تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها