دیدار جمعی از مسئولان قم با خانواده جانباز مدافع حرم «مرتضوی»

جمعی از مسئولان استان قم همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در منزل «سیدمحمدالله مرتضوی» جانباز قطع نخاع مدافع حرم، از وی عیادت و از مادر وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ - 13January 2019

به گزارش دفاع پرس از قم، جمعی از مسئولان قرارگاه مردمی راویان نور شهدا به همراه حجت‌الاسلام تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در استان، حجت‌الاسلام‌ رهبر قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الاوصیا در استان قم، مادر شهید مالامیری از شهدای مدافع حرم، فرزندان و خواهران شهدا و جمعی از فعالان فرهنگی استان قم با خانواده سید محمدالله مرتضوی جانباز قطع نخاع مدافع حرم حضرت زینب (س) دیدار کردند.

در این دیدار پرچم متبرک آستان قدس رضوی به همراه برخی اقلام متبرکی حرم مطهر امام رضا (ع) به خانواده این جانباز گران‌قدر اهدا شد.

دیدار مسئولان قم با خانواده جانباز قطع نخاع مدافع حرم «سید محمدالله مرتضوی»

سید محمدالله مرتضوی جانباز قطع نخاعی مدافع حرم است که در آخرین روز‌های مأموریت خود در سوریه در سال ۹۴ در تدمر سوریه با اصابت گلوله به ناحیه سر به درجه رفیع جانبازی نائل شد؛ وی قدرت تکلم نداشته و هیچ حرکتی به جز حرکت چشم ندارد و با حرکات چشم همه‌چیز را تأیید می‌کند، ولی با این شرایط هوشیاری کامل دارد.

این جانباز عزیز به عنوان شهید به وطن و کشور ایران آورده می‌شود، ولی بعد‌ها متوجه می‌شوند که هنوز شهید نشده و پزشکان می‌گویند دو ماه بیشتر این جانباز زنده نخواهد بود که به برکت معجزه امام حسین (ع) اکنون بیش از سه سال است که در این دنیا حیاتش ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار