مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

محور جنگ نرم دشمن تلاش برای از هم گسستن کانون خانواده است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: محور جنگ نرم و هدف دشمن خانواده و تلاش برای از هم گسستن این کانون است.
کد خبر: ۳۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ - 13January 2019

محور جنگ نرم دشمن تلاش برای از هم گسستن کانون خانواده استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در اولین گردهمایی بانوان راوی مجاهدت و مقاومت استان، ضمن اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نقش زنان در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس، بی‌بدیل و ممتاز است و  آنها این اثر گذاری را با حضور در  عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نشان دادند و اگر حضور زنان نبود این پیروزی در جنگ حاصل نمی‌شد.

وی ضمن مفید دانستن چنین گردهمایی‌هایی عنوان کرد: یکی از راه‌های تبیین نقش زنان در جامعه اشتراک‌گذاری خاطرات و تجربیات آن‌ها و انتقال آن به نسل امروز و و راه اندازی شبکه راویان الگوی سوم است و با این گردهمایی ها بستر‌های مختلفی برای انتقال معارف انقلاب اسلامی با محوریت نقش آفرینی بانوان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروزه با توجه به تبلیغات دشمن در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای به خصوص در فضای مجازی محور جنگ نرم و هدف دشمن خانواده و تلاش برای از هم گسستن این کانون است و بانوان باید امروزه به عرصه دیجیتال ورود کنند و روش صحیح استفاده کردن از این رسانه‌ها را به کودکان خود هم بیاموزند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

مشایخی گفت: گردهمایی بانوان راوی مجاهدت ومقاومت استان یکی ازبرنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امام خمینی به عنوان فردی شناخته شده در جهان و اسلام احیاگر تمدن اسلامی و ترویج دهنده فرهنگ اسلامی در جهان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار