مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان:

روحانیت و حوزه‌های علمیه باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان گفت: روحانیت و حوزه‌های علمیه باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند چرا که دشمن در طول این چهل سال انقلاب از هیچ چیزی علیه این نظام دریغ نکرده است.
کد خبر: ۳۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 13January 2019

روحانیت و حوزه های علمیه باید نسبت به توطئه های دشمن هوشیار باشندحجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد، با بیان اینکه رسالت حوزه و روحانیت حمایت از نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: آنچه که مسلم است مستقل بودن حوزه‌های علمیه است، اما معنای این استقلال بی‌تفاوتی نسبت به نظام اسلامی نیست.

مسئول مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر اینکه حوزه باید پرچمدار و حامی این انقلاب باشد افزود: وظیفه روحانیت است که در مقابل تمام هجمه‌های دشمن (فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی) چاره‌اندیشی کند و رهبر معظم انقلاب نسبت به توطئه‌های دشمنان این انقلاب تذکرات لازم را داده‌اند.

بیرانوندی گفت: رسالت متولیان فرهنگی ازجمله حوزه‌های علمیه، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است چرا که هدف آنان از بین بردن پایه و اساس اعتقادات دینی و ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از این نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند چرا که دشمن در طول این چهل سال انقلاب از هیچ چیزی علیه این نظام دریغ نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها