مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از «گلعلی بابایی» نویسنده دفاع مقدس در مازندران

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از «گلعلی بابایی» نویسنده متعهد و برجسته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 13January 2019

برگزاری مراسم تجلیل از «گلعلی بابایی» نویسنده دفاع مقدس در مازندران«علی جعفری» مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از برگزاری مراسم تجلیل از «گلعلی بابایی» نویسنده دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز دوشنبه 24 دی ماه از ساعت 9:30 تا 12 در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از نویسندگان مطرح حوزه انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با نام «چهل قلم» و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم با حضور مسئولان و فرهیختگان استانی از ربع قرن تلاش متعهدانه این نویسنده مازندرانی در ثبت تاریخ دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

جعفری از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان سخنران این مراسم یاد کرد و گفت: همچنین مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، «سید ولی هاشمی» و «گلعلی بابایی» نویسندگان دفاع مقدس به ذکر بیانات در خصوص ادبیات پایداری و دفاع مقدس خواهند پرداخت.

«گلعلی بابایی» متولد سال 1339 در روستای «برار» از توابع شهرستان چالوس و از جمله رزمندگان دفاع مقدس است که پس از پایان جنگ رسالت خود را به عنوان نویسنده و با ثبت و ضبط خاطرات و تجلی بخشیدن به صحنه‌های حماسی دفاع مقدس دنبال کرده است.

از این نویسنده کتاب های بسیاری از جمله: «ضربت متقابل»، «همپای صاعقه»، «ققنوس فاتح»، «کالک های خاکی»، «نقطه رهایی»، «غوغای غبار»، «غربت هور»، «از الوند تا قراویز» و «حکایت مردان مرد» منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار