معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان یوشهر خبر داد؛

فراهم شدن امکانات برای تعالی سربازان در سپاه استان بوشهر

«سهراب انبارکی» گفت: برای ترقی و تعالی سربازان در سپاه امام صادق (ع) در ابعاد مختلف و شکوفایی توانمندی­‌ها و استعدادهای جوانان، امکانات لازم فراهم شده است.
کد خبر: ۳۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 13January 2019

سربازان در دفاع مقدس جانفشانی های فراوانی کردندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان یوشهر، صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره استانی حضرت «علی اکبر (ع)»، به نقش مهم سرباز در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سربازان وظیفه در تمامی عرصه‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که امروز فضای رشد فکری و مهارتی سربازان در سپاه فراهم شده است، گفت: برای ترقی و تعالی سربازان در سپاه امام صادق (ع) در ابعاد مختلف و شکوفایی توانمندی­‌ها و استعدادهای جوانان، امکانات لازم فراهم شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان این‌که سربازان وظیفه به‌عنوان قشر جوان جامعه، لباس رزم پوشیده‌اند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، خاطرنشان کرد: در طول دوران‌ها به‌ویژه دوران دفاع مقدس، شاهد جانفشانی‌های جوانان از جمله سربازان بوده‌ایم و بسیاری از شهدای سرافراز ایران اسلامی از همین قشر هستند.

انبارکی با تاکید بر بازگو شدن رشادت جوانان در جنگ تحمیلی، تصریح کرد: باید رشادت و فداکاری جوانان استان بوشهر در عرصه هشت سال دفاع مقدس تبیین و بازگو شود تا جوانان امروز به نقش مهم خود در مقابله با ترفندهای دشمنان بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به این‌که حضرت علی اکبر (ع) بر طبق روایات، شبیه‌­ترین فرد به پیامبر (ص) بود، افزود: این حضرت خلق و خوی پیامبر را داشت و به همین سبب نام زیبای ایشان را بر جشنواره تجلیل از سربازان قرار داده‌­اند؛ چرا که انتظار می­‌رود سربازان نیز اخلاقی مانند اخلاق حضرت علی اکبر (ع) داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها