مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع):

پیروزی در جنگ تحمیلی و استقرار جمهوری اسلامی نتیجه عمل به موقع به تکلیف است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی و استقرار جمهوری اسلامی نتیجه عمل به موقع به تکلیف است، آنهایی که آمدند و این نظام مقدس را به وجود آوردند تکلیفشان را به خوبی انجام دادند.
کد خبر: ۳۲۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 13January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) با حضور مسئولان و پایوران در حسینیه لشکر همیشه پیروز 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک میلاد با سعادت پیام آور عاشورا حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) با تشخیص به موقع و عمل کردن به تکلیف نهضت عاشورا را به همگان آموخت و توانست با خطبه‌های سنگین و کوبنده کاخ یزید را ویران کند.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام اهل ایمان هر موقع تکلیفشان را شناختند و به آن عمل کردند توفیقات بزرگی به دست آورده‌اند. در حادثه عاشورا آنهایی که به تکلیفشان عمل نکردند پشیمان و نادم بودند که چرا به تکلیفشان که همان یاری امام حسین (ع) بود عمل نکردند. کسانی که در واقعه کربلا به تکلیف خود عمل نکردند دچار زیان و مشکلات شدند.

این مسئول گفت: گروه توابین که همان توبه کنندگان هستند از این که چرا امام حسین (ع) را یاری نکرده بودند پشیمان و نادم شدند و قیام کردند، چون توابین می دانستند امام حسین (ع) جبهه حق است. شاید اگر توابین تکلیف خود را به موقع تشخیص می دادند مسیر واقعه کربلا تغییر پیدا می‌کرد، زیرا تشخیص به موقع تکلیف اسلام را از بحران‌ها نجات می‌دهد.

یوسفی با بیان اینکه امروز همان کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا است تصریح کرد: یعنی امروز باید تشخیص بدهیم در چه موقعیتی هستیم و هم زمین زمین کربلا است و هم زمان زمانه کربلا است. ما هرکاری را که انجام می‌دهیم باید تشخیص بدهیم آیا در اردوگاه امام حسین (ع ) هستیم یا خارج از اردوگاه هستیم.

وی ابراز داشت: بعضی ها هنوز تکلیف خودشان را تشخیص نداده‌اند. آن ها می‌گویند ما بی طرف هستیم ما کاری نداریم چرا خودمان را درگیر کنیم، اما ما به عنوان پاسدار همیشه باید در اردوگاه امام حسین (ع) باشیم و هرکاری را که انجام می‌دهیم باید در مسیر امام حسین (ع) و ولایت باشد. در دوران دفاع مقدس هم رزمنده های جوان و سلحشور تکلیف را شناختند و درست هم به آن عمل کردند و امروزه ما به آن‌ها افتخار می‌‌کنیم.

یوسفی گفت: امروزه نباید از تاریخ دفاع مقدس غافل شویم. پیروزی در جنگ و استقرار جمهوری اسلامی نتیجه عمل به موقع به تکلیف است. آنهایی که آمدند و این نظام مقدس را به وجود آوردند تکلیفشان را به خوبی انجام دادند. تا زمانی که ما به تکلیفمان به خوبی عمل کنیم این نظام شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار