جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد؛

برگزاری ۶۰ رزمایش پدافند غیرعامل در کشور/ رزمایش پرتوی هسته‌ای در بوشهر برگزار می‌شود

سردار «علی‌اصغر زارعی» گفت: در سه ماه گذشته ۶۰ رزمایش پدافند غیرعامل در زمینه‌های زیستی، بیولوژیکی، سایبری، پرتویی و هسته‌ای در استان‌ها برگزار شده است.
کد خبر: ۳۲۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 13January 2019

برگزاری 60 رزمایش پدافند غیرعامل در استان‌هابه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی اصغر زارعی» جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، ظهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران استان بوشهر، با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل در زمینه مقابله با تهدیدات برنامه‌ریزی می‌کند، اظهار داشت: پدافند غیرعامل در همه بخش‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع و شرکت‌ها، مانور‌ها و رزمایش‌ها را در طول سال برگزار می‌کند.

وی محور اصلی فعالیت پدافند غیرعامل را شناسایی تهدید‌ها دانست و گفت: پس از شناسایی تهدید‌ها، زمینه کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های گوناگون با ارائه آموزش‌ها و افزایش آگاهی فراهم می‌شود.

زارعی از برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر خبر داد و افزود: استان بوشهر با داشتن نخستین نیروگاه اتمی کشور، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از آن، رزمایش پرتوی پدافند غیرعامل در نظر گرفته شد.

جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این که رزمایش پرتوی هسته‌ای در بوشهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این رزمایش بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، اواخر بهمن‌ماه است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل در استان‌ها، گفت: در سه ماه گذشته ۶۰ رزمایش پدافند غیرعامل در زمینه‌های زیستی، بیولوژیکی، سایبری، پرتویی و هسته‌ای در استان‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها