ایستگاه پایانی جشنواره‌ی فجر استانی در کرمانشاه

جشنواره‌ فجر استانی که روز از شنبه 22 دی آغاز شده است تا چهارشنبه 26 دی ماه در استان کرمانشاه و با گذر از هفت استان، به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۳۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ - 13January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی‌ و هفتمین جشنواره‌ فجر استانی در روز شنبه 22 دی با برگزاری کارگاه آموزش کارگردانی سهراب سلیمی و کارگاه آموزش بازیگری محمودرضا رحیمی و اجرای «همه دزدها دزد نیستند» متنی از «داریو فو» به کارگردانی میثم محمدی و نقالی هومن روحتافی همراه بود.

در روز یکشنبه 23 دی در کنار تکرار دو کارگاه کارگردانی و بازیگری، نمایش‌های «پنچری» متنی از دورنمات به کارگردانی عبدالحسین ظاهری، «قلمبه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی وحید خسروی، «فخرالزمان» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم عادل‌نیا و «تحت تاثیر» به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی اجرا می شود.

این جشنواره در روز دوشنبه 24 دی با ادامه کارگاه‌های سهراب سلیمی و محمودرضا رحیمی و اجرای «مرگ دوشیزه» متنی از آریل دورفمان به کارگردانی ساحل احمدی، «گمشدگان» به نویسندگی آرش منصوری و کارگردانی علی چناری و «دانتون» به نویسندگی و کارگردانی حامد اصغرزاده در جریان خواهد بود.

سه‌شنبه 25 دی در غیاب کارگاه بازیگری، با کارگاه کارگردانی ادامه پیدا کرده و «داغ» به نویسندگی و کارگردانی یوسف میرزایی، نقالی پویا بازرگان، «خیمه شب‌بازی» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش ستاری و «موش و گربه» به نویسندگی حسین فدایی‌حسین و کارگردانی فرزاد لباسی اجرا می شود.

آخرین روز از این جشنواره نیز با کارگاه سهراب سلیمی، «آتشی از درون» به نویسندگی هومن روحتافی و کارگردانی او و مرتضی اسدی‌مرام، «لاره فرهاد» به نویسندگی و کارگردانی سروش پیمبری و «هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب می گذرد.

جشنواره‌ فجر استانی سی و هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با گذر از هفت استان از 16 دی 1397 در اردبیل آغاز ‌شد و تا 19 دی در این استان ادامه داشت. سپس از 18 تا 21 دی در منطقه آزاد اروند، از 19 تا 22 دی در استان یزد، از 20 تا 23 دی در استان چهارمحال و بختیاری، از 21 تا 24 دی در استان لرستان، از 22 تا 25 دی در استان سیستان و بلوچستان و از 23 تا 26 دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا خواهد کرد.

ایستگاه پایانی جشنواره‌ی فجر استانی در کرمانشاه

سی‌ و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار