سردار سپهر در نشست خبری عنوان کرد؛

قدردانی از خانواده‌های «شهدای جهادی» در همایش ملی مدیریت جهادی

دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: در این همایش که فردا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل ارتش برگزار می‌شود، از ۲۵ مدیر جهادی و خانواده‌های شهدای جهادی تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 13January 2019

قدردانی از خانواده‌های «شهدای جهادی» در همایش ملی مدیریت جهادیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمد حسین سپهر» دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی در نشستی خبری که روز یکشنبه برگزار شد، اظهار داشت: این همایش ساعت ۱۸ دوشنبه ۲۴ دی در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با حضور یک هزار نفر برگزار می‌شود که طی آن از ۲۵ مدیر جهادی و خانواده‌های شهدای جهادی تقدیر به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه انجمنی بر اساس مطالبات رهنمود‌های رهبری در بحث مدیریت جهادی شکل گرفته است، افزود: در این همایش رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور و فرمانده کل ارتش حضور دارند.

سردار سپهر با اشاره به اینکه این انجمن، انجمنی مردم‌نهاد است، ادامه داد: ترویج و تقویت و عمل جهادی در بخش مدیران و مسئولان، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و جهادی در کشور، ارتقای توانمندی‌های جهادی با کمک مراکز آموزشی، هم‌افزایی قوای کشور، ارائه راهبرد‌های جهادی، مطالبه‌گری‌ها بر اساس فرمایشات رهبری و ارائه راهبرد‌های جهادی به قوای کشور، بخشی از اهداف فعالیت‌های این انجمن است.

وی افزود: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، بخشی از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش مدیریت جهادی است.

سردار سپهر در پاسخ به سوالی با این عنوان که «آیا تناقضی میان لباس سپاه شما و مردم‌نهاد بودن انجمن مدیریت جهادی کشور وجود دارد یا خیر؟» گفت: این انجمن بدون استفاده از امکانات دولتی و تنها با استفاده از کمک‌های مردم و خیرین فعالیت می‌کند، البته لباس سبز سپاهی که پوشیدم نیز لباس جهاد و نماد روحیه انقلابی و لباس شهادت است اما با این حال تنها نظامی عضو هیئت امنای این انجمن هستم.

وی تاکید کرد: در واقع انجمن مدیریت جهادی کشور، یک انجمن مردم نهاد با یک هیئت مدیره مردمی و مدیران جهادی است که بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری، معتقد است برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی، رسانه‌ای و فرهنگی، به تفکر و مدیریت جهادی نیازمندیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها