مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد:

بازدید بیش از 3 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی و موزه جنگ خرمشهر

عبدالامیر عریضاوی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی و موزه جنگ خرمشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۳۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ - 13January 2019

بازدید بیش از 3 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی و موزه جنگ در خرمشهر«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی و موزه جنگ خرمشهر بازدید کردند.

وی افزود: بیشترین بازدید کنندگان خارجی از موزه خرمشهر از کشورهای عراق، آلمان، سوئد، سوئیس، هلند، نیوزلند، استرالیا، روسیه، ایتالیا، آمریکا، ترکیه و فرانسه بودند.

عریضاوی آمار کل بازدید کنندگان امسال از مرکز فرهنگی دفاع مقدس را 452 هزار و 717 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 347 هزار و 28 نفر خانوادگی، 34 هزار و 635 نفر دانش آموز ،17 هزار و 779 نفر دانشجو، 49 هزار و 743 نفر کارکنان ادارات و ارگان‎های دولتی و 326 نفر مقام‎های کشوری و لشکری بودند.

وی اوج بازدید کنندگان خارجی را در ماه‎های اسفند و فروردین بیان کرد و گفت: پارسال بیش از 2 میلیون نفر بازدید کننده اعم از کاروان‎های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس دیدن کردند که از این تعداد پنج هزار نفر گردشگر خارجی بودند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از همه کاروان‎های راهیان نور کشور خواست که از اولین موزه جنگ در این مرکز که آثار و محتوای بکر مربوط به اثبات حقانیت و مظلومیت مردم ایران و خرمشهر عزیز را در خود جای داده است بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها