مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس مطرح کرد؛

ضرورت اطلاع‎رسانی دقیق دستاوردهای چهل ساله انقلاب

سید تقی سهرابی گفت: رسانه‎های استانی با یک هم‎افزایی مناسب باید به بهترین شکل ممکن دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بین آحاد مختلف جامعه اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۳۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 13January 2019

باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به بهترین شکل به آحاد مختلف جامعه اطلاع‌رسانی شود.به گزارش دفاع پرس از شیراز، «سیدتقی سهرابی» امروز یکشنبه در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌ فجر استان فارس که به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب به شکل علنی تلاش می‌کنند که مردم ایران 40 سالگی انقلاب را نبینند و در این راه جواب رسانه‌های دشمن را باید رسانه‌های ایرانی و انقلابی بدهند و این یک وظیفه تاریخی است که به دوش همه رسانه‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌فجر در استان فارس اشاره و تصریح کرد: با یک هم افزایی مناسب بین رسانه‌های استانی باید به سمتی برویم تا بتوان به بهترین شکل ممکن دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بین آحاد مختلف جامعه اطلاع‌رسانی کرد.

وی بیان کرد: دستاورد مهم صدا و سیمای مرکز فارس که ظرفیت‌های بی‌نظیر فارس را نسبت به سایر مراکز پس از گذشت 40 سال از انقلاب متمایز کرده، این است که امروز برخی برنامه‌های آن با شبکه‌های ملی و بین‌المللی مقایسه می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌ فجر با اشاره به اینکه این روزها هجمه و تبلیغات رسانه‎های معاند علیه انقلاب، شدت گرفته و در حوزه‌های دیگر هم از جمله حوزه سیاسی شاهد تحرک دشمن هستیم، تصریح کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و پوشش دستاوردهای آن برای رسانه‌ها یک آزمون است، باید رسانه‌ها دستگاه‌های اداری را برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به خط کرده و از آنان این مهم را مطالبه کنند به طوری که در جامعه امید و نشاط ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها