مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

باید با سلاح ایمان، قلم و هنر به مبارزه با دشمنان برویم

سردار علیپور گفت: در میان هجمه‌های فراوان، رسالت ما ایجاد می‌کند که با سلاح ایمان و قلم و هنر به مبارزه با این تهاجم برویم.
کد خبر: ۳۲۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ - 13January 2019

باید با سلاح ایمان و قلم و هنر به مبارزه با دشمنان برویمبه گزارش دفاع پرس از اهواز، اولین جلسه تشکیل کارگروهی به نام پلاک 40 با محوریت بررسی نقش خوزستان و 8 سال دفاع مقدس در چهل سالگی انقلاب و در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه با مهم شمردن اجرای ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: در طول روز بیش از صدها هزار خبر از رسانه های معاند نظام علیه اسلام، شیعه و فرهنگ ناب عاشورا و دفاع مقدس در رسانه های دنیا منتشر می شود و این هجمه، رسالت ما را دو چندان می کند که با سلاح ایمان و قلم و هنر به مبارزه با این هجوم برویم.

وی افزود: از هم اکنون باید کارگروه فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و هنری بسیار توانمندی با نام دفاع مقدسی پلاک 40 در استان تشکیل دهید و بتوانید آخرین دستاوردهای حوزه دفاع مقدس را اشاعه و به معرض دید عموم قرار دهید تا همه بدانند که بیرق عاشورایی دفاع مقدس زمین نمانده است.

سردار علیپور ادامه داد: سخنان رهبری در باب صد برابر شدن فعالیت های ادبی و هنری دفاع مقدس، رسالت ما را دوچندان کرده است و همه شماها باید طرح خود را برای چگونگی اجرای اوامر رهبری بصورت مکتوب ارائه نموده و در همین کارگروه به کارشناسی بگذارید تا وارد فاز اجرایی شوید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان از اعضا این کارگروه خواست که با قدرت و دقت هر چه تمامتر در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب که در دهه فجر امسال و در مرکز استان خوزستان برگزار می شود حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها