فرمانده سپاه عاشورا خبر داد؛

تشکیل کاروان مردمی و اقتصادی برای ساماندهی سوریه

فرمانده سپاه عاشورا از تشکیل کاروان مردمی و اقتصادی برای ساماندهی سوریه برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ - 14January 2019

تشکیل کاروان مردمی و اقتصادی برای ساماندهی سوریهبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه وظیفه اصلی مسئولان و مدیران ایجاد امیدواری در همه عرصه‌‌های کشور است، اظهار داشت: همه مسئول هستیم و باید در موضوع تأمین معیشت مردم هرچه در توان داریم صرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ روانی دشمن در خصوص پازل‌‌هایی که بعضاً خودی‌‌‌ها تشکیل می‌دهند باید هشدار دهیم، افزود: می‌توانیم از این جنگ روانی دشمن عبور کنیم، روزهای سخت‌تر از این را هم‌ پشت سر گذاشته‌‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، ابراز داشت: امروز زمان وحدت و همدلی است و با وحدت می‌توانیم دشمن را به عقب برانیم.

خرم با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه در توان داشت به میدان آورد، گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی از بحرانی که دشمن می‌خواهد تحمیل کند، عبور می کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه برای بازسازی سوریه هم می ‌توانیم کمک و هم آورده خوبی را برای اقتصاد ایران فراهم کنیم، گفت: بلدیه افتخاری شهر زنبیه سوریه بر عهده آذربایجان شرقی گذاشته شده است.

وی ادامه داد: با تلاش ستاد بازسازی تلاش می ‌کنیم کاروان اقتصادی و مردمی را برای اولین بار از آذربایجان شرقی ساماندهی کنیم و باید از سرمایه‌‌گذاران دعوت کنیم تا از سود بازسازی سوریه برای شرکت‌‌های ایرانی استفاده کنند.

خرم ابراز داشت: مدتی ما هم در سوریه جنگیده و اسیر شدیم، ولی همه آنها به اندازه یک صدم فعالیت و خدمات سرداران و همراهانش در بحران سوریه نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار