روحانی در فرودگاه کلاله:

هدف از سفر به گلستان اجرایی شدن طرح‎های ناتمام و جدید است

رئیس جمهور با اشاره به اهداف سفر خود به استان گلستان گفت: مقداری از طرح‎هایی که در سفر پیشین به این استان قول داده شد، اجرایی شده و مقداری از آن ها باید تکمیل شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 14January 2019

علاوه بر طرح‌های ناتمام قبلی، طرح‌های جدیدی در گلستان اجرایی می شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز «دوشنبه 24 دی‌ماه» در بدو ورود به استان گلستان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خداوند را سپاسگزارم که توانستم در این ایام در محضر مردم ایران باشم.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان گلستان بیان داشت: مقداری از آنچه که در سفر پیشین به این استان قول داده شد، اجرایی شده و مقداری از آن ها باید تکمیل شود.

روحانی افزود: برنامه های پیش رو برای این استان در این سفر اعلام می شود. برنامه‌هایی هم جهت افتتاح داریم که به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش در این سفر چند تن از وزیران از جمله اطلاعات، کشور و نیرو همراه با رییس جمهور وارد گلستان شدند و تعدادی دیگر از اعضای هیات دولت شامل وزیران، معاونین و مشاوران رییس جمهور نیز طی امروز و فردا با پروازهای جداگانه وارد این استان می شوند.

وزیران و اعضای هیات دولت در مدت دو روز سفر استانی رییس جمهوری با حضور در هر یک از شهرستان های مشخص شده، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری، طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‎کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها