در آستانه سالروز شهادت «سید مجتبی نواب صفوی» صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش گردهمایی بسیجیان و رزمندگان پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان

مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان گفت: همایش گردهمایی بسیجیان، پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان، همزمان با سالروز شهادت مجاهد و مبارز عالی‌قدر شهید «سید مجتبی نواب صفوی» و شهدای فدائیان اسلام، ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 15January 2019

برگزاری همایش گردهمائی بسیجیان، پیشکسوتان، رزمندگان، جانبازان پایگاه شهید نواب صفوی سمنان«سبحان مهرکوشان» مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در سمنان، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همایش گردهمایی بسیجیان، پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان پایگاه شهید نواب صفوی سمنان، همزمان با سالروز شهادت مجاهد و مبارز عالی‌قدر شهید «سید مجتبی نواب صفوی» و شهدای فدائیان اسلام،  روز جمعه  ۲۸ دی‌ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) سمنان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی، با اقتدار بر روی اصول و آرمان‌های خود ایستاده است که موجب پیروزی‌ها و نصرت الهی شده و امروز دشمن بیشترین فشار و توطئه‌های خودش را علیه انقلاب برنامه‌ریزی کرده است، اما در مقابل، پیروزی‌ها نصیب انقلاب می‌شود.

مهرکوشان افزود: امروز اندیشکده «رند» آمریکا اعتراف می‌کند، بسیج نیرویی است که توانسته دکترین دفاع موزاییکی و نبرد خودجوش ایران را به خوبی اجرایی کند، این به معنای این است که بسیج می‌تواند در هر نقطه از میهن اسلامی حفاظت و حراست کند، که این قدرت ثمره انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ روحیه بسیجی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ضامن تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سوی پیشرفت و توسعه همه جانبه است و مسئولان باید بکوشند که با حمایت از بسیج، حضور این شجره طیبه را در جامعه زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار