اوحدی:

راهپیمایی اربعین معادلات دشمن را بر هم زد

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه دشمن امسال با ایجاد بحران‌های ارزی به دنبال کاهش حضور مردم در مراسم اربعین حسینی بود، گفت: حضور مردم در این مراسم، تمام معادلات دشمنان را بر هم زد.
کد خبر: ۳۲۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 14January 2019

امروز دشمن به شکلی مفتضحانه در حال ترک سوریه استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «سعید اوحدی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح دوشنبه در آیین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری «شاهدان حقیقت» با موضوع اربعین و مدافعان حرم با اشاره به اینکه شش سال از تاسیس ستاد اربعین گذشته است، اظهار داشت: امروز شاهد تحولات عظیمی در خدمت‌رسانی به زائران هستیم و در حوزه امنیت، درمان، حمل و نقل، اسکان و موکب‌ها یک انقلاب رخ داده است.

اوحدی افزود: در سال ۹۳ داعش بر جاده پیاده روی اربعین اشراف داشت؛ اما همان سال با اجرای عملیات جرف الصخر این مشکلات امنیتی برطرف شد و مشکلات امنیتی عراق را اربعین برطرف کرد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اگر امسال حشد شعبی بالاترین رأی مردمی را در عراق به دست می‌آورد، یکی از مهم‌ترین دلایل آن قدرشناسی مردم عراق از حشد شعبی، برقراری امنیت در اربعین و عراق است.

وی با اشاره به اینکه دشمن امسال با ایجاد بحران‌های ارزی به دنبال کاهش حضور مردم در مراسم اربعین حسینی بود، افزود: حضور مردم در این مراسم، تمام معادلات دشمنان را بر هم زد.

اوحدی تأکید کرد: امروز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان جشن می‌گیریم. امسال سالگرد انقلاب اسلامی همزمان با پیروزی محور مقاومت است و این طعم شیرین چهلمین سالگرد انقلاب را بیشتر خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه دشمن بر این باور بود که می‌تواند موانعی برای حضور ایران در سوریه ایجاد کند، گفت: امروز دشمن به شکلی مفتضحانه در حال ترک سوریه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار