اشتری در جمع خبرنگاران:

انهدام تیم‌های تروریستی توسط ناجا/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرز‌ها نداریم

فرمانده ناجا از انهدام تیم‌های تروریستی و گروهک‌های ضد انقلاب توسط ناجا خبر داد و گفت: هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرز‌ها نداریم.
کد خبر: ۳۲۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 14January 2019

خوشبختانه کشور داری امنیتی با ثبات و پایدار است/ هیچگونه مشکل امنیتی در مرز‌ها نداریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه آیین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری «شاهدان حقیقت»، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز کشور دارای امنیت با ثبات و پایداری است و خوشبختانه در هیچ نقطه ناامنی در کشور نداریم، اظهار داشت:  نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز وضعیت خوبی در مرز‌ها حاکم است و مرزبانان ناجا در تمام مرز‌ها با کمک سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: تحرکات گروه‌های تروریستی و اشرار در جوار مرز خنثی شده و با کار‌های اطلاعاتی صورت گرفته، بیشتر گروهک‌های ضد انقلاب به دام نیرو‌های ناجا افتاده‌اند، تأکید کرد: ما باید آمادگی و تجهیزات لازم را داشته باشیم تا در برابر هرگونه تهدیدات ایستادگی کنیم.

سردار اشتری درباره اقدامات ناجا در ایام اربعین نیز گفت: در زمینه برگزاری مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هم همه دستگاه‌ها به خوبی پای کار آمدند؛ اما مسئولیت امنیت و مسئولیت ترافیک، روان‌سازی و تسهیل در تردد زائرین بر عهده نیروی انتظامی بود که امسال بحمدالله بهتر از سال‌های قبل کار انجام شد و هیچ مشکل امنیتی در ایام اربعین و تردد زائرین نداشتیم و تصادفات نیز کاهش ۶۰ درصدی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: جا دارد از همه دست‌اندرکاران مراسم اربعین حسینی تقدیر شود و برنامه امروز به همین جهت بود تا از همه دست‌اندرکاران این امر، تشکر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال آشوب در کشور است و برنامه ناجا برای جلوگیری از آن‌ها چیست، خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه به دنبال این هستند که آشوب و ناامنی را به داخل کشور بکشند و از ۴۰ سال پیش تاکنون این هدف را دنبال کردند.

سردار اشتری ادامه داد: توطئه‌های دشمن با هوشیاری مردم و اقدامات امنیتی صورت گرفته، خنثی شده است. نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۲۲ بهمن نیروی انتظامی آماده است و مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته برگزار خواهیم کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر صیانت از حقوق ماموران ناجا گفت: با افرادی که به ماموران ناجا توهین کرده بودند با هماهنگی با دستگاه قضا برخورد شد و به نسبت سال‌های گذشته شاهد کاهش ۴۰ درصدی چنین اتفاقاتی هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه هدف ناجا رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است، افزود: هدف ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رسیدن به این هدف و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها