در سفر به عراق؛

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و دینی با ظریف دیدار کردند

جمعی از شخصیت‌ها و نمایندگان اقلیت‌های دینی عراقی صبح امروز با حضور در محل اقامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۲۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ - 14January 2019

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و دینی با ظریف دیدار کردندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از دیدار رسمی خود از عراق، در دیدارهایی جداگانه با روساء و نمایندگان گروه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مذهبی، سیاسی، فرهنگی، قومی و اجتماعی این کشور، از جمله رئیس و اعضای وقف سنی و نمایندگان اقلیت‌های مسیحی، صائبی، ترکمان و ایزدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدارها بر روابط عمیق برادرانه و مبتنی بر احترام میان مردم کشورمان و مردم عراق تاکید کرد و اظهار داشت: روابط نزدیک ملت‌های ما، یک نقطه امید و نمونه‌ای عالی از روابط ملت‌های منطقه ماست.

«شیخ عبدالطیف همیم» رئیس وقف سنی در دیدار با وزیر خارجه کشورمان، دفاع از جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا را واجب شرعی خواند.

نمایندگان نهادهای مذهبی و اجتماعی عراق در این دیدارها، بر اشتیاق خود برای استمرار و تعمیق روابط نزدیک و دوستانه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها