درخواست سردار ملکی از «گلعلی بابایی»

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از سردار «گلعلی بابایی» تدوین دو کتاب نقش لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس برابر اسناد دفتر مطالعات سپاه و کتاب سردار شهید «علیرضا نوری» را خواستار شد.
کد خبر: ۳۲۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ - 14January 2019

تدوین کتاب نقش لشکر ویژه 25 کربلا و سردار شهید «علیرضا نوری»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در آیین تجلیل از ربع قرن تلاش سردار «گلعلی بابایی» نویسنده مازندرانی در ثبت تاریخ دفاع مقدس، ضمن قدردانی از تدبیر مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در راستای ارج نهادن به مقام نویسنده مازندرانی حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز کار با ارزش و بزرگی انجام شد و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی از «گلعلی بابایی» به عنوان سردار دلها و سردار اهل قلم و او را گل «علی» برشمرد و افزود: سردار بابایی سرباز جنگ سخت و سردار جنگ نرم محسوب می شود و مازندرانی بودنش باعث افتخار است.

ملکی به همرزم بودن وی با سرداران شهید «علیرضا نوری» و «همدانی» و «متوسلیان» اشاره کرد و خواستار انجام دو کار بزرگ تدوین دو کتاب نقش لشکر ویژه 25 کربلا برابر اسناد دفتر مطالعات سپاه و کتاب سردار شهید «علیرضا نوری» شد تا به عنوان یادگاری از این نویسنده در تاریخ دفاع مقدس استان ثبت شود.

این مسئول در ادامه امثال سردار «گلعلی بابایی» را فارغ التحصیل دانشگاه شاهد و ایثارگری دانست و اظهار کرد: این نویسنده در جریان و سرچشمه دفاع مقدس بوده است و خدامحوری، ایثار و عشق را از این دانشگاه آموخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها